familiedehoog.reismee.nl

Laatste nieuws

Ons nichtje Naomi heeft op school een spreekbeurt gehouden over .... ons!! Ze heeft er een 8+ voor gekregen en wij zijn supertrots op haar!

trudi Suiker

Goh wat goed van Naomi dan hebben je verslagen toch nog een hoog cijfer opgeleverd.
He Hans Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren toegewenst ook voor Petra en de meisjes en ik hoop dat je nog vele Australische vissen mag vangen toegewenst van Trudi en Cats

naomi

thnx k was wel heeeeeeel zenuachtig
ik heb het hoogste cijfer uit de klas

Trudi Suiker

Hoi Naomi.
Ik kan best begrijpen dat je erg zenuwachtig was maar het hoogste cijfer uit de klas dat is hardstikke goed.
He echt gefeliciteerd je bent nu zeker heel erg trots op je zelf en dat mag ook want je bent nu een super Girl.
En zo door gaan met je best te doen.
Groetjes Van tante Trudi en Cats.

Marijke en Rob

zojuist in de tuin bij Nienke en Ben deverjaardag van Hans gevierd met een midwinterbbq. Gluhwein en strorum met een beetje chocomel erin om warm te blijven bij min vijf! Wat een verschil met Australie. De eerste gesprekken over een Elfstedentocht doen al de ronde. Gaaf dat jullie oversteken naar Tasmanie. Zal het dierenlijstje vast wel aangevuld worden al vinden we de haai (na de drank kan het allen maar een grrote haai zijn geweest) al wel heel indrukwekkend. Groetjes van alle Hofjesbewoners
Marijke en Rob