familiedehoog.reismee.nl

We doen he-le-maal niets!

Er is niet veel te vertellen!

Iedere ochtend worden we laat wakker (Puck vanmorgen pas om 08.50!), ontbijten, Puck gaat naar school, dan gaan we naar het zwembad en strand, lunchen, hangen wat rond in het appartement (meisjes kijken een film of spelen en pappaen mamma lezen)en gaan naar Cha-am voor het avond eten.

Een heerlijk ritme. We kunnen uiteraard genoeg doen en zien hier in de omgeving, maar dit is ook prima dus we laten het maar zo. Volgende weekin Bangkok gaan we weer wat ondernemen!

Gisteren zaten de tranen wel even hoog bij Puck. Haar vriend Tijn was deze week jarig en ze vond het toch wel erg dat ze er niet bij kon zijn. Gelukkig is het wel snel over, het leuke van op reis zijn krijgt toch altijd weer de overhand. Én zij en haar zus mochten kiezen wat we gingen eten die avond (pizza!). Ze zijn de gebakken rijst wel een beetje zat nu dus het compromis is de ene avond Thai food voor pappa en mamma (seafood hier) en rijst voor de meisjes, de andere avond mogen Puck en Lotte zeggen waar en wat we eten. Hier in Cha-am waan je je soms in Benidorm, je kunt hier alles krijgen. Van kroketten tot pizza - het is er. Maar gelukkig ook veel echte Thaise restaurants dus voor elk wat wils!

Tot volgende week in Bangkok.

Rolf Klooster

Hallo Hoogjes,

Ben helemaal enthousiast gemaakt door mn zus om jullie te volgen. Foto's zijn super mooi en verhalen zijn leuk!

ben benieuwd naar jullie volgende stop!

groeten
Rolf

TrudiSuiker.

Heerlijk he, effe niks doen wel je echt wel een hoop gezien.En Cha-am is tamelijk rustig echt om lekker te luieren.
Geniet maar van de warmte het is hier koud en regen achtig echt herst.
O Ja je Vader en Corry zitten nu in Allanya in Turkye voor tien dagen.Dus die hebben het ook lekker warm.
Die glazen Rempel hebben wij niet gezien maar hi is echt mooi.
Groetjes van Tante Trudi en Cats

gabrielle en kylian

We hebben net ons boterhammetje op en moet weer naar school. Het waait ontzettend Gab is wakker geworden omdat ze dacht dat het dak eraf vloog....
Kylian heeft geen zin om naar school te gaan, rekenen vind ze zo stom!!! vooral omdat je dan stil moet zitten.... Zaten wij maar lekker op het strand, fortjes bouwen, paardje rijden, zwemmen in jullie privezwembad (is er eigenlijk wel iemand) en lekker kiezen wat je wilt eten, wij mogen kiezen tussen witlof of andijvie....wat een keuze!!!!

Hans van der Hoef

Hallo Hans & Petra,

Een erg leuke side.Ik hoop dat jullie het hier in Cha-am leuk hebben gehad.Groeten van Hans en de hondjes,Kiekie en Speedy.

Mart?n en Corr?e

N?ets doen ?s ook heel f?jn kunnen w?j over mee praten.zelfs ?n Turkye kunnen w?j daar ook van gen?eten.
warme groeten en een d?kke knuffel voor de me?sjes.
C en M

Groep 1/2A en juf Bianca

Heej vakantiegangers,

Net weer even jullie vakantieverhalen en foto's bijgelezen! Wat fijn om te lezen en te zien dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Wij zijn nu bezig met de kinderboekenweek over "helden" en volgende week is het vakantie. Zijn we ook wel echt aan toe!
Zullen we proberen na de herfstvakantie een keertje te skypen??

Geniet er van he!

Liefs, groep 1/2A en juf Bianca