familiedehoog.reismee.nl

Max en Lha's Homestay

Wij nemen vandaag afscheid van Max en Lha en we willen ze via deze weg nog even een opsteker geven!

Mensen, mocht je een reis naar Thailand plannen, ga dan zeker langs bij Max en Lha.

Zeker vanaf volgend jaar januari/februari als het nieuwe huis af is, een mooie grote bungalow midden tussen de rijstvelden en met uitzicht op de bergen en de tempel er naast.

Bij deze nieuwe lokatie komt ook een aparte family room, een mooi houten huisje op het terrein van het huis. Ook is er een visvijver. Echt een toplocatie. Je kunt ernaartoe om een paar dagen te relaxen, maar je kunt ook Max en Lha inhuren als gids zoals wij hebben gedaan.

Wij hebben genoten van deze weken, de manier van reizen is erg prettig en Max weet heel veel te vertellen over het land en de gewoontes.

Kortom, een topbestemming, zeker aandoen als je in Thailand bent!

patricia

Hallo reizigers. Geen last van de razende cyclonen? Nog even en dan ligt thailand achter jullie en is het tijd voor het volgende avontuur. Ik kijk ernaar uit, ben nog nooit in Nieuw Zeeland geweest. Doe de hobbits de groeten als je ze tegenkomt op de set.

Debbie

Hoi avonturiers, heb net al jullie verslagen gelezen, onze pc was gecrasht dus waren alle adressen en bestanden weg, maar de meeste adressen via via weer gekregen en zo kon ik ook eindelijk jullie verslag lezen.
Ben zelf 20 jaar geleden in Thailand geweest, en ben best wel een beetje jaloers!
Geniet ervan en ik kijk uit naar jullie nieuwe verslagen.
Groetjes Debbie