familiedehoog.reismee.nl

weer een stapje verder!

We hebben vanmorgen een camper geboekt, hiermee gaan we Nieuw Zeeland onveilig maken.

Ook hebben we contact met familie van Peter (onze zwager) in Nieuw Zeeland. Vorige zomer was zijn neef Harry met 2 dochters in Nederland en die hebben we even gesproken op het strand in Rockanje. Vorige week heb ik hem een mail gestuurd en verteld over onze plannen. We kregen van zijn vrouw een hartverwarmende mail terug, met allemaal tips en mail adressen van familie die het leuk zou vinden als we langskwamen...  zo ontzettend lief, we kennen die hele mensen niet maar we zijn wel overal welkom! Wij vinden het vooral leuk om het land door de ogen van 'locals' te kunnen ontdekken en dat gaat zeker lukken op deze manier.

We komen op 16 oktober aan in Christchurch en de camper zullen we op 18 oktober ophalen. Kunnen we even bijkomen van de vlucht én we hebben tijd om autozitjes te kopen want als je die moet huren dan kost het een vermogen! We hebben even snel gegoogled, voor 30 dollar koop je er eentje, huren kost ons bijna 300 dollar voor 2 zitjes!!

Christine Quist

Succes met alle voorbereidingen! Ziet er goed uit!

Nicole en Marcel

Nu al leuk om te lezen, en jullie zijn nog niet eens weg! Geinig hoe Puck en Lotte tegen de reis aankijken (zie profiel). We wisten niet dat Puck onderweg live verbinding met de klas kan hebben. We zijn zoooo benieuwd naar alle reisverhalen. Wat een goede 'move' om gewoon die knoop door te hakken! Nu eerst nog twee maandjes met elkaar op de camping genieten. Liefs van Mars en Nic